środa, 22 lipca 2015

The Dolly.....

Czy was też zaprasza taka osoba jak The Dolly PL lub The Dolly 2? Otóż opowiem moją historie XD
Weszłam sb w EmEsPe XD
Jak zawsze śmieje się z postów na forum...Patrzyłam se tydzień temu... Ps: wczoraj miałam bana XD
Wracając do tematu patrzyłam se a tu tematy o The Dolly..... Dziś weszłam w jeden napisałam że to fejk a tu automatycznie mnie zaprosiło..... Myślałam ,, Kolejna fanka czy The Dolly?" i po chwili mi się przypomniało że fanów to ja nie mam XD
Wróce tydzień później lub jutro bo teraz nawet że hackerów nie ma to się boje......XD
Więc...co się tu dzieje? Jakiś fejk? Czy bardziej hackerka......Przysięgam że tak sie stało nawet że ją zablokowałam to......coś mi zrobi? nie miałam nigdy do czynienia z  hackerami.... Poczytam o takich zdarzeniach ale chyba dobrze że ją zablokowałam co nie? XD Cała sie trzęse ale wreszcie cos nowego na moim blogu XD
Życzcie szczęścia XD ♥
GoodBye ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz